czwartek, 16 lutego 2017

Pyłek chameleon - Aliexpress

Witam w ten piękny, słoneczny dzień. Już marzy mi się lato <3

Zapraszam do polubienia mojej strony: Facebook

Dziś przygotowałam post dotyczący pyłku chameleon od Nailmad. To taki pyłek, który w odróżnieniu od holo (tutaj post -> KLIK), wcieramy w utwardzony top bez przemywania.

Pyłek zakupiłam na Ali, dokładnie tutaj -> KLIK
Numer, który wybrałam to 18. Efekt jest świetny, mieni się na zielono i fioletowo. 

Stylizacja z użyciem tego pyłku -> KLIK.




Pyłek przychodzi w woreczku strunowym. Jest bardzo, bardzo zmielony. 





Pyłek najlepiej się prezentuje na czarnym podkładzie.
Spróbowałam też na białym i koralowym, ale to już nie to.







Jak Wam się podoba? Używacie pyłku chameleon? :)
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Na czarnym wygląda mega świetnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czarnym bardzo fajnie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na czarnym wygląda super. Ja ogólnie nie lubię tych pyłków, wolę lakiery z takim efektem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pyłki, a najbardziej właśnie w tym odcieniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygląda na czarnym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...