sobota, 25 marca 2017

Stemple w granacie

Hej :)

Po 10 dniach noszenia słodkich i różowych paznokci miałam już na prawdę dość. Aż za bardzo osłodziły m życie :) post o nich jest tutaj --> KLIK

Nad kolejnym mani nie zastanawiałam się długo. Wybór był nieprzemyślany, po prostu co mi wpadło do głowy (tak to jest, jak się robi paznokcie w nocy) :)
Paznokcie uzupełnione żelem Silcare Base On. Jeśli chcecie kilka słów o nim, dajcie znak.

Wybrałam lakier z Ali, którym jest Elitte99 1520. Dobrałam do niego CNDs 011.



Pojemność: 7ml
Cena: 6,00 zł
Konsystencja: średnia, w kierunku gęstej
Krycie: 2 warstwy
Moja ocena: 9/10

Z tym lakierem dobrze mi się współpracowało. Mógłby być nieco rzadszy, ale to tylko moja opinia.
Myślałam, że będzie jaśniejszy, ale i tak mi się podoba.

Stemple wykonałam przy pomocy płytki JQ-L02, lakierów KADS #2 Blue i przezroczystego stempla.








Linki:

Elite99
KADS

Co myślicie o pazurkach? :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko wygląda ten wzorek :-) i kolor lakieru jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest ten granatowy kolorek! Wzór mi się kojarzy z takimi porcelanowymi filiżankami, jeszcze ten kolorek idealnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie chciałam też o tym powiedzieć, jak porcelana <3 przepięknie! A róż rzeczywiście łatwo się 'przejada'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie wytrzymałam długo w tych sweet paznokciach haha :)

      Usuń
  4. Piękne! Ja nigdy nie nabiorę takiej wprawy w pazurkach :( Poproszę trochę więcej informacji o żelu! Gdzie kupujesz płytki i stempel? Jak radzisz sobie z pomalowanymi skórkami? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel Silcare Base On jest moim pierwszym żelem, konsystencję ma średnią, dla mnie bardzo wygodna. Nie rozlewa się na skórki. Trzyma się świetnie :) Płytki i stempel kupiłam na Ali, w poprzednich postach powinny być linki :) Przed stemplowaniem nakładam płynny lateks na skórki, co bardzo ułatwia pracę. Napiszę o nim post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie masz piękne długie paznokcie!
    ostatnio bardzo polubiłam stemplowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham to zdobienie:) idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam dziewczyny które potrafią takie rzeczy robić na paznokciach! Niesamowite! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuję ;) Ja wolę troszkę inne kolorki, ale samo zdobienie śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely combination, it looks beautiful ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzorek. Ostatnio widziałam sukienkę o takim princie:) Idealnie by się komponowało.

    OdpowiedzUsuń
  12. kojarzy mi się grecko i porcelanowo :) supcio!

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak schodzi lakier Elite? Bez problemu czy trzeba się troszkę pomęczyć?

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz długie pazurki! u mnie też granacik ale z semilaca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I love this manicure so clean and fresh!

    OdpowiedzUsuń
  16. przeuroczy ten mani. Nie zamawiałam jeszcze lakierów z Ali, ale wiele osób je chwali... Stempelki zawsze mi się podobały, ale boję się, że nie ogarnę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...