środa, 26 kwietnia 2017

Delikatne holo

Cześć :)

Dziś krótki post z większą dawką zdjęć, niż zwykle :)
Zmieniłam kształt i powiem, że świetnie się w nim czuję, na pewno będę go nosić sporo czasu.

Teraz potrzebowałam czegoś spokojniejszego, ale z charakterem, dlatego wybrałam cudowny Indigo Martini&Bikini i do tego dwa paznokcie w holo :) post o holo tutaj --> KLIK
Mam tyle rzeczy do przetestowania, a jednak sięgam po niego tak często :) nic dziwnego, daje świetny efekt :)
Paznokcie mam przedłużone żelem Silcare Base On.












Jak Wam się podoba stylizacja?
Ostatnio przyszły mi pyłki z efektem perły, następny post będzie o nich! :)
Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Ciekawe, jeszcze nie słyszałam o pyłkach z efektem perły. Wpadnę, żeby zobaczyć następną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam, mam 3 pyłki i wypróbuję w różnych kombinacjach :)

      Usuń
    2. Super:D Te pyłki też z Indigo?

      Usuń
  2. Ja robiłam kiedyś holo na bieli i mega mi się podoba właśnie efekt na jasnym ☺ i czekam na perłę 💝💝💝

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kształt. :) Odcień różowego lakieru bardzo mi się podoba, a holo świetnie pasuje do wszystkich kolorów, więc także tutaj wygląda ślicznie. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  5. pyłki bardzo lubię bo dają fajny efekt ale teraz koniecznie chce przetestowac topy - kameleony semilaca

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz sliczny kształt paznokcii, a kolorki cudo !
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda, delikatnie, ale też uroczo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kształt i świetne zdobienie :) delikatne i idealne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie połączenie delikatnych kolorów z efektem holo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...