czwartek, 4 lutego 2016

Sioux, CND, syrenka :)

Cześć wszystkim :)

Dziś przychodzę z mani wykonanym lakierami Sioux i CND, które zakupiłam na www.aliexpress.com. Wybrałam biały CND oraz pomarańczową czerwień od Sioux. Standardowo nałożyłam 2 warstwy, na białym syrenka ( u mnie pierwszy raz, jestem zachwycona :)) Wykończone Semilac Top No Wipe.

Co mogę o nich powiedzieć na tą chwilę?

Sioux:
* mały i krótki pędzelek
* gęsta konsystencja ( troszkę gęstszy od Semilac)
* dość "tępo" się rozprowadza, lecz myślę, że wprawie będzie oki
* krycie ok, ale po 2 warstwach, gdy się przyjrzę widzę prześwity

CDN:
*dość długi i szeroki pędzelek
* konsystencja w porządku, nie za gęsty, nie za rzadki
* pięknie się rozprowadza
* pełne krycie po 2 warstwach
* po wyjęciu z lampy wydaje się, jakby warstwy dyspersyjnej było za mało, aczkolwiek z syrenką nie miałam problemu














Pierwsze wrażenie na wielki plus! Kolorek czerwony, który średnio mi się podobał, teraz nieźle wpadł mi w oko :)
Za jakiś czas napiszę recenzję tych cukiereczków, ale już wydaje mi się, że będą całkiem oki :D

Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wykonane :) nie słyszałam o tym lakierze jeszcze wcześniej, cn d znam, ale wolę zdecydowanie bardziej semilaca :) jakoś jeszcze nie znalazłam lepszych lakierów, niż te semilacowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten pomarańcz!

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...